گوشواره مهار

600.000عدد

شناسه محصول: 1700 دسته:
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

گوشواره مهار چیست

گوشواره مهار یک قطعه فلزی است که در ساختار دکل‌های مهاری و سیم بکسل‌ها استفاده می‌شود.
این قطعه معمولا از جنس فولاد یا الومینیوم تولید می‌شود. همچنین، این گوشواره‌ها معمولا با ابکاری گالوانیزه پوشانده می‌شوند تا به خوردگی مقاومت داشته باشند.

کاربرد گوشواره مهار چیست

گوشواره مهار یا گوشواره سیم بکسل برای نگه داشتن سیم و کابل های مهار است همینطور برای جلوگیری از انحراف دکل در اثر بارهای وارد شده و افزایش مقاومت سیم و کبل ها در برابر خستگی، استهلاک، سایش، پاره شدن، چرخش و خوردگی استفاده می‌شوند. همچنین، از این گوشواره‌ها برای برای جلوگیری از سایش سایر سیم‌ها و طناب‌ها نیز استفاده می‌شود.

 قیمت گوشواره مهار

گوشواره‌ مهار ها نسبت به سایر قطعات صنعتی از قیمت مناسبی برخوردار هستند. با توجه به اینکه این قطعه در سایزها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود، قیمت‌های متفاوتی دارد. معمولا قیمت گوشواره مهار فولادی نسبت به سایر متریال‌ها و مواد ها به دلیل مقاومت بالا، کمی بیشتر است.
با این حال، این قطعه ارزان قیمت می‌تواند در طولانی مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود، چرا که با جلوگیری از استهلاک سیم و کابل، کمک می‌کند تا مدت‌ها نیازی به تعویض ان ها نباشد.

برای خرید گوشواره مهار، می‌توانید به برق سازه مراجعه کنید. برق سازه از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات صنعتی است که با فروش انواع قطعات صنعتی از پیچ و مهره تا گوشواره مهار، هرچه که صنعتگران به ان نیاز دارند را با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رساند.
مهمترین ویژگی این مجموعه، فراهم کردن محصولات به صورت عمده است. از این رو می‌توانید از سراسر کشور محصولات مورد نیاز خود را در تعداد بالا، با کیفیت درجه یک، سفارش داده و در زمان مناسب تحویل بگیرید.

وزن 0,1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشواره مهار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *