کاور کات اوت

شناسه محصول: 2462 دسته:
10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

کاور کات اوت چیست

کاور کات اوت یک محصول سیلیکونی است و یکی از ابزارهای محافظتی در شبکه توزیع ولتاژ متوسط است که برای محافظت از ترانسفورماتورها در برابر جریان‌های بالا یا اتصال کوتاه در سیم‌پیچ استفاده می‌شود.
در انتهای کاور، 5 عدد دکمه و حفره پلاستیکی وجود دارد که بر روی کات اوت بسته میشود و مانع ورود اب و هرگونه مواد مخرب بر روی کات اوت میشود.
این کاور کات اوت با برند KBS دارای طول 30، عرض 6، و ارتفاع 15 سانتیمتری است، همینطور دارای 2 عدد دکمه و حفره برای بستن کات اوت در زیر کاور قرار دارد

اجزای کاور کات اوت

کاربرد کاور کات اوت

کات اوت‌ها در سه دسته المنت فیوز، نگهدارنده فیوز، و پایه فیوز قرار دارند و در برابر حرارت و سوختگی مقاوم می‌باشد.
کاور کات اوت با محافظت از سیم و کابل کات اوت، طول عمر و عملکرد سیم‌ها را افزایش می‌دهد.
این کاورها سبک هستند و بر روی سیم‌ها و کابل ها باری وارد نمی‌کنند.
کیفیت و میزان ماندگاری کاور کات اوت به صورت مستقیم بر روی نحوه عملکرد و عمر سیم‌ها تاثیرگذار است، به همین دلیل با انتخاب بهترین کاور کات اوت می‌توان از سلامت سیم و کابل‌های خود اطمینان حاصل کرد.

قیمت کاور کات اوت چقدر است

قیمت کاور کات اوت به کیفیت و ویژگی‌های ان بستگی دارد. کاورهای سیلیکونی انعطاف‌پذیری بالایی دارند و به همین دلیل می‌توان ان‌ها را در مکان‌های مختلف نصب کرد.
مواردی مثل کیفیت کات اوت، برند، ساختار، مقاومت، انعطاف‌پذیری، جنس و متریال بر قیمت کاور کات اوت سیلیکونی تاثیر می‌گذارد. قیمت این محصول معمولا با توجه به مقاومت و نیازهای کاربردی متفاوت است.

شما میتوانید محصولات بیشتری را در سایت برق سازه  که دارای گواهی تاییدیه توانیر است و در وندور لیست توزیع استان خراسان رضوی و توزیع شهر مشهد قرار دارد را پیدا و ثبت سفارش کنید.

وزن 0,45 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاور کات اوت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *